Dagens I-landsproblem

  • När du loggas ut från MSN måste du vänta i 30 sekunder på att du kan återanslutas.
  • Varmvattnet i kranen är inte tillräckligt varmt, och kallvattnet är inte tillräckligt kallt.
  • Man måste vänta fram till releasen innan man kan tanka hem en skiva.
  • "Ska jag dricka ur min vinflaska eller min bag-in-box först?"
  • Du tittar på samma tv-kanal i flera timmar eftersom fjärrkontrollen ligger för långt bort.
  • Radiostationen spelar samma låt alldeles för ofta.
  • Din favoritsökmotor på internet kommer bara med dåliga sidförslag på det du söker på.
  • Den senaste biofilmen du gick och såg vara bara 2 timmar och 25 minuter lång.
  • Man får inte ett bekräftelsemailet direkt efter man begärt det.
  • Ska jag ha 2 eller 4 GB på Ipoden? Det skiljer ju bara 500 kr mellan modellerna och jag får ju plats med dubbelt så många låtar på den större...

Kommentarer
Postat av: Malin

Sånt här tycker jag är kul :P

2010-02-15 @ 19:52:17
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0