Senaste nytt

Här är "Senaste nytt" med senaste nytt:

En man hade en klocka. Han lät den gå till den blev två. Då sålde han den ena.

Två idioter var ute och gick. Det var kväll. Den ena tände sin ficklampa och lyste rakt upp i luften. Då sa han:
"Jag slår vad om att du inte kan klättra upp för ljus-strålen."
Då svarade den andre:
"Jodå, det kan jag visst, men då släcker du bara.

Och så en till:

En man reste till Filipstad för att köpa hatt. Han gick in i en hattaffär där han provade den ena hatten efter den andra. När han hade provat 38 hattar sa han:
"Jag tar den här. Det är ansiktet som är åt H*lv*te."

Och så en fräckis:

Greven och hans betjänt var ute och gick. Det var natt. Då sa greven:
"Här är ju mörkt som i ett neger-arsel."
Då svarade betjänten:
"Greven har då varit överallt också."

Och så utrikes:

Två kannibaler satt och åt. Den ena sa:
"Jag tycker inte om din fru."
"Nähä," sa den andra. "Men du kan väl äta upp potatisen i alla fall."

Och så till sist djur:

En apa kom in på en bar. Den beställde en öl. Kyparen serverade ölen och apan betalade med en 100-lapp. Då tänkte kyparen att han skulle skoja med apan och lämnade bara tillbaka en femma. Men apan reagerade inte, utan stoppade femman i pälsen och smuttade vidare på sin öl.

Då skruvade kyparen på sig och sa:
"Det är inte ofta vi har apor här."
"Nähä," sa apan. "Det är ju inte så konstigt, när ni tar 95 spänn för en öl."

Och det var "Senaste nytt". Ha ett fint liv! Go'afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0