Bussturen

Det var sommar och allt var underbart.. solen sken och jag åkte buss.. Det konstiga med denna bussen var att den hade ett flak ibak så man kunde sitta utomhus under buss resan. Jag åkte till Stenhammar. och när jag gick av så hade jag en trehjuling utanför.. och den skulle såklart jag lifta med efter bussen.. Jag hade även med mig en bärbar dator, som jag hade på kanten ibak på bussen, hur gött som helst var det att lifta bakom en buss i solskenet och lyssna på spotify och åka fort.

Men det gick lite för fort, jag kände hur jag tappade greppet (Höll fast mig bara med ena handen i flaket för andra handen bytte jag låtar med i spotify) och till slut så var jag tvungen att släppa. Problemet var bara att min dator var kvar på bussen, men då såg jag Robert W. som satt på bussen, så jag gestikulerade och vinkade att han skulle slänga av datorn intill väg kanten, men det gjorde han inte.

Hur skulle jag nu göra? Jag hade inte ens hans nummer.. men några minuter senare ringer det och oj, det var visst han.. Vi bestämmde att vi skulle mötas vid biografen så skulle jag få tillbaka datorn.. så jag skyndade mig att cykla så fort jag kunde mot stan (på min trehjuling)

När jag var halvvägs framme så hoppar drömmen och jag var tillbaka i Stenhammar igen och nu var jag tydligen påväg till Erik A. som hade min dator hemma hos han. När jag kommer dit så sitter han och 2 till o lanar, jag fick min dator och drog vidare...

Nu hade klockan blivit mycket och jag var sen på en fest till Kenny i (Ullriksdal tydligen).. Påväg till Kenny ser jag Sabina spela tennis och jag stannar och pratar lite.. (Om att hon skulle bli millitär?) Sen vaknade jag och skriver ner min dröm, men sen vaknar jag på riktigt och lackar totalt eftersom jag inte kunde minnas någonting alls.. Jag låg verkligen o tänkte.. precis när jag hade gett upp så kunde jag minnas en liten detalj från drömmen och vips kom allt tillbaka.. då skrev jag ner allt, på RIKTIGT denhär gången =)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/2222_72521974.jpg

Tänk denhär bilden fast som en buss framtill, det var typ en busspickup,

så höll jag mig fast ibak där på flaket =) kul var det iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0