Badhuset

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja denna dröm som jag hade inatt, men i give it a shoot!

Jag kommer till Lidköpings badhus med 2 vänner.. vi skulle göra något storartat.. Ja vi hade kommit på en ny applikations lek som skulle bli väldigt populärt på Facebook, trodde vi! Iaf skulle folk ha något att prata om och vi var nyfikna på hur populärt det skulle bli..

Tävlingen gick ut som följande:
Start vid ingången -> genom herrarnas omklädningsrum -> och in i bastun -> sedan igenom en teleport -> så man hamnade inne i badhallen -> för att sedan springa till badvakternas bås -> och in genom en ventilation som fanns där -> sedan fortsätta in i damernas omklädningsrum -> och igenom gymmet -> för att slutligen springa till målet som var vid kiosken inne på badhuset.

Klara, Färdiga, GÅÅÅ!!!!
Då var tävlingen igång, fick en dålig start och jag springer hack i hälarna på de andra 2, vi springer in i herrarnas omklädningsrum och in i herr bastun, väl där inne fanns det bord o stolar och massa folk satt och åt, det var som om man var på en resturang.. (normalt varmt var det också) iaf så ser jag de andra 2 dyker igenom en tallrik som det var sallad o sås på, dom bara försvinner..

MIN TUR.. jag dyker, MEN glömmer tänka på det magiska ordet; GRÄDDSÅS, (som man var tvungen att tänka för att komma igenom teleporten). Jag ligger på magen med salladsblad och sås över hela ansiktet.. Gästerna omkring mig stirrar förvånade på mig och skrattar. (vad hade ni tänkt om ni satt o åt och 3 personer springer in i ett rum var av 2 försvinner och en ligger på golvet med mat i ansiktet?)

Jag försöker igen, men det vill inte gå, jag försöker ytterligare en tredje gång men det är hopplöst :/ Vad händer då? Jo jag blir tvungen att betala 60kr för salladen som jag landade i. I helvete heller tänkte jag och vaknade!

Jag vaknar och tänker; Så jävla typiskt att man ska få betala så jävla mycket för så lite mat på en resturang!

http://www.nordpoolen.com/images/simhall2.jpg

Inte det badhus i drömmen men en annan nice simhall ^^

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Ne men har du skaffat dej en blogg hehe.

Ahh jag ska hälsa mamma, ska hem till dom sen :)

2010-01-30 @ 11:01:45
URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: inte när det kommer från någon man inte känner :)

2010-01-30 @ 12:47:27
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

speciell dröm =)

2010-01-30 @ 13:47:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag började med att skumläsa det här inlägget, sedan läste jag mer noggrant desto längre ner jag kom. Vilket resulterade i att jag missade den viktiga detaljen "denna dröm som jag hade inatt".



Jag satt här och funderade på hur galen du egentligen var innan jag fatta att det inte hänt på riktigt :D

2010-02-03 @ 11:30:15
URL: http://loajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0