Dagens trippel - Onsdag

Dagens Film:

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/the-spiderwick-chronicles_69210424.jpg

Trailer

  • The Spiderwick Chronicles
  • Från: 2008
  • Speltid: 1 tim 36 min
  • Imdb betyg:  6.8
  • Genres:  Äventyr / Fantasy
  • Om Spiderwick: Tvillingbröderna Jared och Simon Grace och deras syster Mallory upptäcker att det finns en magisk värld i det gamla huset de precis flyttat till, The Spiderwick Estate. En värld som består av älvor, troll och andra varelser.

Dagens Gåta:

Född i en knall, min ålder svepte förbi; när du blundat jag var borta, askan av mig du fann, mitt liv var ett ögonblick.

Dagens Ord:
Tvivlet är vishetens början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0