Dagens trippel - Onsdag

Dagens Film:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/sherlockholmesh_71297275.jpg

Trailer
  • Sherlock Holmes
  • Från: 2009
  • Speltid: 2 tim 08 min
  • Imdb betyg:  7.7
  • Genres:  Drama / Action / Mysterium
  • Om Sherlock Holmes: I ett dynamiskt nytt porträtt av Conan Doyles berömda karaktär "Sherlock Holmes" får vi följa Holmes och hans partner Watson på sitt senaste äventyr där de avslöjar sina färdigheter i att slåss lika dödligt som deras legendariska intellekt. Holmes kommer att slåss som aldrig förr för att ta fast en ny nemesis i en dödlig intrig som kan förstöra hela landet.

Dagens Gåta:

Jag fyllde 12 år igår. Nästa år fyller jag 14 år. När fyller jag år?

Dagens Ord:
Det enda sanna misstaget du kan göra är att inte göra ditt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0