Den röda Lekplatsen!

Har precis vaknat upp ur en dröm, den blir en kortare version idag! Jag minns att jag är på en röd stor lekplats och gör massa läten! Jag lockar på något! och mycket riktigt, jag lockar på älgar. Jag skulle dela ut 3je priset för något till någon. Men någonting går snett, mina parningsrop är för bra och älgarna försöker hoppa upp på lekplatsen.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/lg_68983494.jpg


Jag kan se 4-5 stycken älgar och den ena börjar komma upp o mot mig, jag hoppar vidare till en annan del av lekplatsen. Jag hoppar långsamt och långt i luften, jag nästan svävar fram, känns att jag hoppar fram som om man hoppar från moln till moln i himlen. Fast nånting händer, det dyker upp en ny älg vid min sida av lekplatsen, och jag trasslar in min mp3 runt älgens ben, hörlurarna är ivägen. jag tar mig loss och hoppar vidare, jag vaknar.. av att Malin skickar SMS.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/lekplats_0549350_68983438.jpg
Lekplatsen påminner lite om denna fast mycket större och tornen var röda!
Tänk er en lekplats som var typ 50 meter lång.


Drömtydning:
Om du drömmer om djur kan det betyda att något oväntat och oförberett kommer att hända i ditt liv. Djuren symboliserar ofta våra lägre drifter och instinkter. Djuren handlar och tänker inte och analyserar, tycker så mycket som vi människor. Det finns också en renhet i dem då dom är tillitsfulla. Har förtroende och är beroende av människans hanterande av jorden. Djur krigar inte och bråkar. Där finns rangordning i djurens rike. Där den starke övervinner den svagare. Helt i sin ordning för den ekologiska balansen. Fanns inte spindeln och fåglarna skulle vi översvämmas av flugor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0