Fight fight!

Har ni någongång undrat hur det skulle vara att vara inne i ett dataspel? Inatt var jag det. Tänk er ett "Versus fighting-spel" ("man-mot-man-spel") Min förmåga var att jag kunde klona mig själv. 10 kloner och jag skapade dom genom mina fingrar.

Det första som händer är att jag går på och gör en rundspark så min motstådare ramlar. Sen skickar jag mina koloner på han. men sen helt plötsligt fångar han en av dom och klonen förvandlas till ett barn, en liten flicka.
Efter det klättrar han upp på en stege vid ett hus för att typ kunna kasta ner henne.
Jag måste bara rädda henne tänker jag och klättrar upp på andra sidan av huset. Jag försöker övertala han att släppa flickan och jag offrar mig genom att lägga mig på en planka. (typ som att gå på plankan i pirat filmer)
Jag lyckas och han lägger ner henne men, jag är illa ute. Jag kollar ner och får svindel, vi är 5 meter upp i luften typ och jag kan inte få tag i något så jag kan resa mig upp.. är i ganska stort underläge nu. Jag vaknar och tar tag i soffan för att jag trodde jag fortfarande var kvar där uppe haha :D

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1650888/images/2010/sbwalkplank_69881074.jpg

 

Ganska skum dröm måste jag säga :S


Drömtydning:

Våld
Att bli skjuten eller slagen i drömmen betyder olika saker beroende på sammanhanget. Är det en strid på lika villkor betyder det att en känd konflikt har blossat upp. Är du försvarslös känner du dig utsatt och att andra har en starkt avvikande bild av dig än vad du själv har. Att slå eller skjuta andra: Du vill ta itu med problem. Du är redo att gå vidare och du kommer att lyckas. Om ditt våld inte får någon effekt alls betyder det att du har rätt mål men använder fel metod.

Klättra
Klättra uppåt i karriären - Försöka nå högre i anseende - Klättra uppåt till högre medvetandenivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0