Ibland alltså!

Ibland kan jag bara hata mina egna drömmar alltså!
Nyss drömmde jag att jag hade skrivit ner allt på datorn lite snabbt för att minnas allt (som ja brukar) Men sedan nu när jag vakna så trodde ju jag att jag redan hade skrivit ner allt vilket jag naturligtvis inte hade så nu kan jag inte minnas något.. allt är bara suddigt ifrån min dröm nu..

Vad minns jag då?
Öum jag skulle fixa i ordning 4 burar hos farsan, en hamster eller var det kanske en iller och en orm bur. De andra 2 djuren kmr jag inte ihåg. Ormen var iaf skit tung när ja försökte lyfta den, och jag var tvungen att ge den massa majonäs för att den skulle hålla sig lugn, annars kunde den bita mig, fast jag klarade ändå inte lyfta ut den ur buren, så han fick ligga kvar i sin bur utan nytt sågspån. Sedan minns jag att någon ringde mig och var skit taggad på fest, tror det va Nadia eller någon som ringde. hon o malin skickade massa fest bilder :S

Så jag blev taggad o helt plötsligt fick jag snacka med någon snubbe, "Du håller ju på MFF så du fattar nog"  klick, det var det enda han sa, sen la han på luren, o jag fattade nada, fick jag komma eller inte haha

Hoppas det går bättre nästa gång, för nu var allt bara för psyko!

Drömtydning:
Ormen kan, beroende på hur den visar sig, stå för allt från ursprungligaste instinkter och reflexer till högsta andliga medvetenhet. Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0